GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa

  • masa pelepasan:2024-03-12 09:29:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:87
  • Penerangan pantas:

    Gisburn,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh miny

Kandungan artikel

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah,GisburnGrid Negara Transformer, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya,GisburnSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Pembuat pengubah kuasa

CalafatOperasi pengubah tenggelam minyak

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa



Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel,GisburnModel pengubah kawalan, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

sumberSegel kebocoran minyak

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Jabatan PemasaranDry type transformer factory

The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

GisburnPasukan pengubah kuasa

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

GisburnMaklumat produk lain
  • BolnisiHarga pengubah 5000KVAKesan sesak

    BolnisiHarga pengubah 5000KVAKesan sesak

  • LincolnPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri produk dan kaedah penggunaan

    LincolnPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri produk dan kaedah penggunaan

  • LincolnBridge boarding of aluminum alloyPiawaian dalam pemilihan bahan

    LincolnBridge boarding of aluminum alloyPiawaian dalam pemilihan bahan

  • TibetJembatan pengangkutan gudangUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa pro

    TibetJembatan pengangkutan gudangUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa pro

  • TibetPenangkapan platform bergerak sendiriCara memilih

    TibetPenangkapan platform bergerak sendiriCara memilih

  • TibetPlatform mengangkat talian aluminumHarga berita

    TibetPlatform mengangkat talian aluminumHarga berita

  • TqibuliHarga pengubah distribusi 800kVAKlik untuk melihat

    TqibuliHarga pengubah distribusi 800kVAKlik untuk melihat

  • EstelgomPlatform penangkapan hidraulik kecilProspek dan keadaan industri

    EstelgomPlatform penangkapan hidraulik kecilProspek dan keadaan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa memberi anda GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa oleh syarikat kami, perkhidmatan GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa. GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GisburnMod pendinginan pengubah tenggelam minyakPeriksa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!